Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru

Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru

Rod Fenwick Terbaru

Rod Fenwick Terbaru

Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru 2014. Sebenarnya Rod Pancing Fenwick FMG telah dikeluarkan sejak awal tahun 2014. Rod Pancing Fenwick merupakan rod atau joran pancing yang cukup popular ketika ini di Malaysia. Memiliki Rod Pancing Fenwick FMG mungkin satu kelebihan buat pemancing yang telah menggunakan Rod Pancing Fenwick sebelum ini seperti Rod Pancing Fenwick HMX, Aetos dan Elite Tech. Dengan beberapa pembaharuan,  Rod Pancing Fenwick FMG dapat memberikan kepuasan yang sebenar dalam aktiviti memancing. Rod atau Joran Pancing Fenwick cukup popular dalam cara memancing teknik casting seperti casting ikan siakap dan sebagainya. Berikut antara kelebihan Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru 2014.

Rod Fenwick FMG

Rod Fenwick FMG

Kelebihan Rod Pancing Fenwick FMG

Berikut adalah antara kelebihan Ringkas Rod pancing Fenwick FMG.

#Handle TAC ™ Memberikan cengkaman peningkatan dalam semua keadaan memancing, lebih tahan lama daripada gabus dan memberikan cengkaman yang dipertingkatkan apabila basah.
# Deep pressed titanium ditekan membantu menghapuskan insert pop keluar dan bulletproof.
# Carbon Bound blanks mewujudkan kekuatan yang sukar ditandingi dan tindakan tepat.
# Fuji Reel Seats

Model Rod Pancing Fenwick FMG

Terdapat beberapa Model Rod Pancing Fenwick FMG yang dibezakan dengan panjang rod dan jenis hulu atau pemegang.

Rod Fenwick

Rod Fenwick

Harga Rod Pancing Fenwick FMG

Harga Rod Pancing Fenwick FMG sebenarnya rod pancing yang murah atau tidaklah terlalu mahal dan mampu di miliki serta lebih murah berbanding siri sebelum ini. Harga yang boleh dikatakan sesuai dengan kualiti yang peragakan oleh rod pancing fenwick terbaru dan terkini ini. Harga Rod Pancing Fenwick FMG terbaru dan terkini 2014 lebih kurang RM350.00 sahaja. 

Sumber Harga Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru dan Terkini

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :rod pancing yang murah, rod, Rod Pancing, rod fenwick, fenwick, fenwick malaysia, , Rod Pancing Fenwick FMG Terbaru, Kelebihan Rod Pancing Fenwick FMG, Model Rod Pancing Fenwick FMG, Harga Rod Pancing, Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 08:11

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free