Semak Jadual Pasang Surut

SEMAK JADUAL PASANG SURUT UNTUK PEMANCING


SEMAK JADUAL PASANG SURUT UNTUK PEMANCING,JADUAL PASANG SURUT,JADUAL PASANG SURUT MEMANCING,Cara Semak Jadual Pasang surut

SEMAK JADUAL PASANG SURUT

Berikut adalah cara bagaimana Cara Semak Jadual Pasang Surut khas untuk memancing. Semakan jadual pasang surut untuk pemancing amat perlu sebelum anda turun memancing. Kalau memacing kat kolam tak perlulah. Jadual pasang surut ini adalah yang terkini ketika ini.

Jadual pasang surut air laut dan Jadual solunar untuk aktiviti  memancing samada di Kuala sungai, pesisiran pantai atau di lautan amat penting. Ketahui ramalan pasang naik dan pasang surut sebelum pergi memancing dan data-data lainnya seperti fasa bulan.

Tujuan pasang surut air laut, waktu matahari maupun bulan terbit dan terbenam, adalah bagi mengetahui waktu puncak aktif ikan, dan kondisi cuaca waktu mamancing. Ia adalah bagi mengelak berlaku kejadian tidak diingini dan anda tidak kempunan mendapat pancingan ikan.


Untuk cara semakan jadual pasang surut untuk pemancing anda boleh menyemak kesini pautan atau laman dibawah:






Sekian sahaja entri berkenaan Semakan jadual pasang surut untuk pemancing. Semoga entri tentang Semakan jadual pasang surut untuk pemancing ini berguna untuk anda seorang pemancing.



Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Semak Jadual Pasang Surut yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :SEMAK JADUAL PASANG SURUT UNTUK PEMANCING,JADUAL PASANG SURUT, Bagaimana Cara Semak Jadual Pasang surut, Jadual Pasang Surut, pasang surut, Table pasang surut Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 17:39

1 comments:

  1. nampak lepas kalau nak memancing rujuk kat sini jer

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free