Abang Ensem Di Mata Aku

As'salamualaikum wrt...
Abang Ensem Di Mata Aku, Abang, Ensem, Di, Mata, Aku, Abang Ensem

Abang Ensem Di Mata Aku

Abang Ensem di Mata Aku? 

Aku sebenarnya tak kenal sangat dengan Abang Ensem. Bersemuka pun tak pernah, bercakap dengan beliau tentu jauh sekali.  Sebenarnya aku ni blogger baru jer..Baru sebulan jer buat blog. Lebih kurang Aku Newbie Di Mata Abang Ensem. Tapi demi mendalami ilmu persilatan blogging,  aku selalu bodek pakcik Google untuk mencari jurus rahsia dunia blogging. Dalam terkial-kial mencari jurus rahsia terjumpa pulak jurus Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar oleh Abang Ensem. Aku mula tertawan dan terpikat pada Jurus Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar, bukan terpikat pada Abang Ensem. Hahaha… Aku Balak lah Abang Ensem, bukan Bunga. Bermula dari itulah dengan kerjasama pokcik "google" aku mula membongkar dan menyelidiki  kegiatan rahsia Abang Ensem. Dari situ jugalah aku mula mengenal Blog http://abangensem.com yang terkenal dengan jurus Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar, Tips dan Panduan Membeli Rumah Terpakai, Tips Mudah Lulus Pinjaman, Caraku dan Buta I.T Celik Ringgit. Itulah pandangan pertama Abang Ensem Di Mata Aku


Pandangan Abang Ensem di Mata Aku

Pada pandangan kedua mengenai Abang Ensem pula, pasti korang akan jatuh cinta dan cemburu dengan kepakaran dalam ilmu Pelaburan Hartanah yang di miliki onleh Abang Ensem. Abang Ensem Di Mata Aku atau insan yang bernama Meor Zaidee Meor Ahmad Rashdi adalah seorang pemurah hati dan ikhlas kerana berkongsi kepakaran dalam Jurus Rahsia Pelaburan Hartanah. Dengan informasi lengkap dan juga bermanfaat, pastinya amat berguna kepada sesiapa yang berminat mencari pendapatan  dalam dunia Pelaburan Hartanah. Teramatlah rugi yang berminat dalam Dunia Pelaburan, tetapi tidak menjadikan Abang Ensem Master Sifu walaupun beliau sebenarnya tidaklah "sehensem" Pelakon Keith Foo, Tetapi sebenarnya Abang Ensem Di Mata Aku, tersangatlah Ensem di dalam dunia blogging, pelaburan hartanah dan juga di mata Pokcik "Google".

Skandal, Terlampau, Abang, Ensem, Skandal Terlampau Abang Ensem,Skandal Abang Ensem

Skandal Terlampau Abang Ensem

Senjata Abang Ensem

Dengan Buku Abang Ensem, Ebook seperti Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar (yang aku anggap Ebook Paling Ensem), Seminar-Seminar Hartanah Murahnya diseluruh Negara menggambarkan keikhlasannya berkongsi ilmu pengetahuan serta jurus rahsia dalam dunia pelaburan hartanah. Terbaru pula, Abang Ensem yang sukakan warna Pink tetapi bukan "sotong" orangnya, telah memperkenalkan Program Affiliate sendiri. Program Affiliate yang saya jangka akan menggemparkan dunia blogging. Program Affiliate ini bertujuan memberi peluang kepada sesiapa yang berminat menjana pendapatan dengan memasarkan Ebook atau Jurus Rahsia Abang Ensem dalam dunia pelaburan Hartanah. Kepada yang nak tambah duit poket, bolehlah  Join Program Affiliate Blog Abang Ensem. Macam mana nak Join? 


Jom baca cara pendaftaran Program Affiliate Abang Ensem.
Program Affiliate Abang Ensem, Program, Affiliate, Abang, Ensem, blog

Program Affiliate Blog Abang Ensem



Daftar Program Affiliate Abang Ensem, cara Daftar Program Affiliate Abang Ensem, Daftar, Program, Affiliate, Abang, Ensem, cara, cara daftar

Daftar Program Affiliate Abang Ensem


Ini sajalah yang dapat aku kongsikan tentang Abang Ensem di Mata Aku yang terkenal dengan "Pink Kaler", malah popular kerana pernah muncul di majalah dan TV, menang Anugerah Tersohor Dunia Blogging. Tapi yang aku pelik kenapa Abang Ensem tidak pernah muncul dalam Majalah Maskulin. Doaku semoga Abang Ensem, panjang umur dalam dunia Pelaburan Hartanah dan juga dunia blogging. Kerana adanya Abang Ensem, dunia blogging dan pelaburan hartanah masih Ensem dan kacak. Semoga beliau terus sukses dalam mencipta  jurus rahsia beliau untuk di persembahkan kepada kita semua. Sekian post aku bagi memenuhi Contest Abang Ensem Di Mata Aku yang di anjurkan oleh blog beliau. Siapa yang belum join dan nak join sebelum tarikh tutup 17 Mei 2014. Akhir kata buat Abang Ensem, mohon ampun dan maaf andai aku tersalah bicara, tersilap kata.  Wassalam…

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Abang Ensem Di Mata Aku yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Abang, Ensem, Di, Mata, Aku, Abang Ensem, Abang Ensem Di Mata Aku, Contest, Contest Abang Ensem di Mata Aku, Program Affiliate Abang Ensem, Program Affiliate, cara daftar Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 07:09

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free