Jadual Pasang Surut Apple


Jadual Pasang Surut

Jadual Pasang Surut

Jadual Pasang Surut Iphone


Dapatkan Jadual Air Pasang Surut  dan ramalan semasa selama lebih 7,000 lokasi di seluruh dunia. Bagaimana hendak dapatkan Jadual Air Pasang Surut  di Iphone, Ipad dan Ipod? Apa yang anda perlukan adalah Install App “Tides Table” dan “Tide Near Me” dari Apple Store. Aplikasi Jadual Air Pasang Surut ini mendapat rating tertinggi dari pengguna Apple berbanding lain-lain app dari Apple Store.

Aplikasi Jadual Pasang Surut

Aplikasi Jadual Pasang Surut " Tides Table"


Jadual Pasang Surut Apple Store

Jadual Pasang Surut Apple Store "Tides Near Me"

Cara Jadual Pasang Surut Berfungsi


Jadual Pasang Surut  secara automatik ke atas stesen ramalan yang paling dekat dengan lokasi anda dan mendapatkan semula jadual air pasang surut untuk tempat yang berhampiran dengan anda

Ketahui apabila anda pergi memancing, anda tahu waktu  arus membawa ikan dengan tempat memancing ikan kegemaran anda, atau mengejar arus keluar untuk perjalanan bot seterusnya. 
 
Aplikasi Iphone, Ipad dan Ipod ini sangat berguna bagi anda seorang pemancing untuk mengetahui Jadual Pasang Surut atau Table Air Pasang Surut di kawasan pancing ikan anda.  Anda tidak perlu untuk memikirkan latitud atau longitud atau Poskod anda. Iphone, ipad  atau iPod Touch kerana Aplikasi dari Apple Store ini memberikan maklumat secara automatik dan semasa untuk anda. Cuma anda perlu bawa iphone, ipad atau ipod bersama anda semasa memancing.
 
Jadi jangan lepaskan peluang dapatkan sekarang Aplikasi apple Jadual Pasang Surut dari Apple Store yang di namakan “Tides Table” dan “Tide Near Me”. Dengan adanya aplikasi Table Pasang Surut di smartphone Apple anda pasti memudahkan Aktiviti Memancing Anda.

Baca juga,

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Jadual Pasang Surut Apple yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Pasang Surut, Jadual pasang Surut, Jadual Pasang Surut Apple Store, semak jadual pasang surut, table pasang surut, table, jadual, Jadual Air Pasang Surut, Pasang surut air laut, Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 11:01

2 comments:

  1. Applikasi sangat penting bagi kaki pancing laut dan muara sungai. pasti sangat memudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, yang kedua soal keselamatan juga, aspek terpenting

      Delete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free