Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014

Pameran Angling Outdoor 2014

Pameran Angling Outdoor 2014

Tentang Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014

Tahukah anda tentang Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014? Sebenarnya pada tahun 2013 telah berlangsung dengan jayanya Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar. Tahun ini pameran memancing ini kembali lagi berlangsung di Pusat Konvensyon Shah Alam, pada 20 hingga 22 Jun 2014. Pameran Memancing dan Aktiviti Luar 2014 yang berlangsung selama 3 hari ini dibuka untuk orang ramai seawal jam 10.00 pagi hingga 8.00 malam.

Aktiviti Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar

Terdapat pelbagai aktiviti menarik di Pameran Angling outdoor ini seperti jualan peralatan memancing, seperti rod, joran, reel, gewang dan macam-macam lagi peralatan pancing yang terbaru di pasaran. Pameran Peralatan memancing ini di sertai oleh pelbagai Syarikat Produk memancing di seluruh Malaysia. Di samping itu juga pihak penganjur mengadakan pelbagai aktiviti menarik untuk pengunjung Pameran Memancing dan Aktiviti Luar 2014 dan pastinya ada hadiah menarik di sediakan.

Jadi bagi kaki-kaki pancing seluruh Malaysia yang suka memancing jangan lepaskan peluang anda mengunjungi Pameran Memancing dan Aktiviti Luar 2014 atau Pameran Angling Outdoor. Yang pernah hadir pada Pameran Memancing ini pada tahun lepas pasti tahu bertapa menariknya aktiviti ini. Jadi jangan lepaskan peluang anda, datang beramai-ramai ke Pameran Angling Outdoor ini.


Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014

Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014

Sumber Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014 yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Pameran Memancing Dan Aktiviti Luar 2014, Pameran memancing, aktiviti luar, pameran pancing, pameran, Pameran Angling Outdoor 2014, Angling Outdoor, pameran aktiviti luar, malaysia, 2014, pameran Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 10:50

6 comments:

  1. nampak memang best ni, harap akan datang diperluaskan diseluruh Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin suatu hari nanti akan di perluaskan ke seluruh malaysia.

      Delete
  2. say aminat jugak memncing nih...tapi sibuk sangat jarang nak ad apeluang memancing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada peluang kita komplot sekali. kalu tak ada masa sangat, kita try komplot kat kolam berbayar je. Jimat masa sikit..

      Delete
  3. Bro ikut ke? atau salah sorang AJK penganjur? apa2 pun.. good luck!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free