Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod

Rod Pancing Canggih, Rod, Pancing, Canggih

 Apakah Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod


Pernahkah anda tahu tentang Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod.  Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod adalah yang pertama di dunia dilengkapi system computer. Di era digital yang serba canggih ini kita didedahkan dengan perlatan memancing yang canggih seperti reel pancing dan rod pancing. Kalau tentang reel digital kita selalu didedahkan. Tetapi jarang pula mendengar tentang rod di lengkapi system komputer seperti Rod pancing Ttercanggih Rod Poletap Smart Rod


Tentang Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod

Rod pancing yang tercanggih iaitu Poletap Smart Rod telah di perkenalkan oleh laman Web indiego. Adakah Smartrod Poletap ini sangat efektif yang terbaik untuk memancing ikan samada di kolam, laut, tasik, sungai dan lain-lain tempat? Dengan adanya Smart Rod Poletap ini memancing menjadi lebih mudah kerana di lenkapi dengan system bunyi pada joran atau rod. Alarm pada joran akan mengeluarkan bunyi menada ada ikan terkena pada mata kail. Namun umpan pancing masih perlu digunakan. Kita tengok pula ciri-ciri tentang Rod tercanggih di dunia ini.

Ciri-Ciri Joran Poletap Smartrod


Rod pancing Tercanggih, Rod, pancing, Tercanggih

Rod pancing Tercanggih, Rod pancing Termahal, termahal

Rod pancing Termahal


Joran atau rod Poletap smartrod yang panjangnya lebih kurang 2 meter dan di lenkapi dengan Computer Controlled Accelerometer Technology. Sekiranya ada ikan mengena pada mata kail ia akan memberitahu dengan sensor berbunyi dan menyala. Sensor ini juga boleh di laraskan pada larasan tertentu mengikut keperluan pengguna.

Kelebihan dan Kekurangan Rod Canggih Poletap Smart Rod


Umumnya telah anda ketahui, peralatan yang canggih dan di lengkapi system computer lazim ada masalah dengan air. Begitu juga dengan Rod Pancing poletap Smartrod ini tak tahan dengan air, jadi ia memberi masalah untuk memancing ketika hujan. Kebaikannya juga adalah member kelebihan untuk orang kurang upaya untuk memancing.

         Lihat video Rod Tercanggih Poletap Smart Rod.



Untuk melihat lebih lanjut tentang Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod, Rod Tercanggih baca di dalam web indiegogo.com@Poletap Smartrod. Sekian sahaja artikel saya yang serba ringkas tentang Rod canggih, Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod. Semoga bernfaat untuk anda.



Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Apakah Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod?, Tentang Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod. Rod Pancing Canggih Poletap Smartrod Sistem Komputer, Rod Pancing paling Canggih Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 02:06

1 comments:

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free