Harga Rod Fenwick Aetos 2014

Harga Rod Fenwick Aetos 2014

rod fenwick aetos

rod fenwick aetos

Berapakah Harga Rod Pancing Fenwick Aetos Terbaru 2014. Sebelum itu kita lihat apakah kehebatan Rod Pancing Fenwick Aetos Terbaru 2014 sehingga harganya lebih tinggi dari harga Pancing Fenwick FMG. Sebenarnya Rod Pancing Fenwick Aetos telah dikeluarkan sejak awal tahun 2014 sengkatan juga dengan Rod Fenwick FMG. Memiliki Rod Pancing Fenwick FMG mungkin satu kelebihan buat pemancing apatah lagi memiliki Rod Pancing Fenwick Aetos. Dengan beberapa pembaharuan,  Rod Pancing Fenwick Aetos dapat memberikan kepuasan yang menakjubkan dalam aktiviti memancing. Rod atau Joran Pancing Fenwick Aetos amat popular di kalangan pemancing di Malaysia mahupun seluruh dunia. Berikut antara kelebihan Rod Pancing Fenwick Aetos dan juga harga rod Fenwick Aetos.

fenwick aetos

fenwick aetos

Kelebihan Rod Fenwick Aetos Terbaru 2014

Kelebihan utama sebenarnya pada rod fenwick aetos ialah pada Kerusi gegulung Fuji Skeleton bagi mengurangkan berat rod dan peningkatan dalam sensitiviti. Handle TAC ™ pada rod pancing fenwick Aetos memberikan cengkaman peningkatan dalam semua keadaan memancing, lebih tahan lama daripada gabus dan memberikan cengkaman yang dipertingkatkan apabila basah. Panduan titanium Deep ditekan membantu menghapuskan insert pop keluar dan bulletproof. Dengan keringanan Rod Fenwick Aetos pasti sangat memberikan kelebihan dalam memancing teknik casting. Begitu juga aktiviti memancing teknik jigging pasti ia memberikan tenaga dan kuasa walaupun rod pancing fenwick Aetos lebih ringan.

rod fenwick

rod fenwick

Ciri-Ciri Rod Fenwick Aetos Terkini

Premium titanium guides with titanium inserts
Fuji® Skeleton reel seats
Slip-free TAC™ and cork handle
One-piece blank construction
Fenwick

Fenwick Aetos Terbaru 2014

Terdapat beberapa model Rod Fenwick Aetos iaitu di bezakan panjang dan juga hulu atau pemegangnya. Gambaran boleh dilihat dibawah.

model fenwick aetos

model fenwick aetos

Harga Rod Pancing Fenwick Aetos

Harga Rod Pancing Fenwick Aetos sebenarnya sama sahaja bagi setiap model yang di keluarkan. Harga Rod Pancing Fenwick Aetos terbaru dan terkini 2014 lebih kurang RM570.00 sahaja. 

Sumber Harga Rod Pancing Fenwick Aetos

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Harga Rod Fenwick Aetos 2014 yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Harga Rod Fenwick Aetos 2014, Fenwick Aetos Terbaru, Fenwick Aetos Terbaru, fenwick, fenwick malaysia, rod, rod fenwick, rod fenwick terbaru, Rod Pancing Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 07:33

4 comments:

  1. Salam tuan.. ada tgk kt fb.. pen pancing.. ok ke pancing mcm tu?

    ReplyDelete
  2. kami dulu pakai buluh sahaja alahai sungguh ketinggalan ya

    ReplyDelete
  3. mak oi harganya boleh tahan bro!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free