Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan

APLIKASI ANDROID MEMANCING IKAN

Panduan Cara Memancing Ikan

Panduan Cara Memancing Ikan



APLIKASI ANDROID MEMANCING IKAN atau Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan .Sama ada anda pemancing yang berpengalaman dan bersemangat, atau anda hanya menikmati memancing sebagai hobi, ini adalah aplikasi Android ™ yang sempurna untuk anda! Ini permohonan memancing menyediakan anda dengan semua maklumat yang diperlukan untuk menangkap ikan memecah rekod ! Turun 'Memancing Ikan' sekarang dan menikmati perjalanan memancing depan anda!. Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan ini hebat kerana:

Lebih daripada 300 video pemancing profesional memberi nasihat tentang memancing ikan !
Pemilihan terbaik tempat memancing ikan di sungai-sungai , saluran dan tasik di UK , Perancis dan Eropah!
Bagaimana untuk memilih lokasi yang terbaik untuk memancing ikan kap biasa!
Memilih kaedah yang betul memancing !
Nasihat memilih peralatan yang betul alat memancing, rod, gulungan , petunjuk , cangkuk !
Bagaimana untuk memilih pelantar yang betul ditubuhkan, yang umpan untuk digunakan, dan banyak lagi!
 
Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan

APLIKASI ANDROID MEMANCING IKAN


Jika anda sedang mencari untuk cemerlang tips memancing ikan dan cara , ini adalah aplikasi yang sempurna untuk telefon anda! Koleksi video mempunyai nelayan yang berpengalaman akan memberitahu anda cara yang betul untuk menangkap ikan dari air yang mengalir. Lihat video, mendengar nasihat , dan anda akan bersedia untuk merebut pancing dan membuang bersih! Anda akan belajar semua tentang peralatan nelayan ; menangani, gewang , gulungan dan pelantar dan banyak, banyak lagi dalam 'Memancing Ikan' permohonan telefon.
Anda perlu tahu beberapa fakta asas mengenai spesies ikan sebelum pergi memancing. Mereka adalah ikan air tawar yang besar berasal dari Asia Tengah. Memperkenalkan ikan di perairan banyak di negara-negara telah membantu untuk membuat kap ikan air tawar yang paling meluas di dunia. Mereka adalah meluas diternak di Eropah, Asia dan Timur Tengah , dan merupakan ikan memancing popular di Eropah. Walau bagaimanapun , di Amerika Utara , Kanada dan Australia, mereka dianggap sebagai perosak yang ketara.
Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan


Ikan ini adalah sangat serba boleh, dan boleh hidup dalam pelbagai besar habitat termasuk kawasan sangat dihina. Sejak beberapa dekad yang lalu mereka telah tersebar ke seluruh kebanyakan tenggara Australia. Mereka kini yang paling banyak ikan air tawar yang besar di beberapa kawasan dan dianggap telah menyumbang kepada kemusnahan Amerika ekosistem semula jadi.
Walaupun ikan kecil boleh disalah anggap sebagai ikan emas , mereka boleh dibezakan dengan mempunyai sepasang misai di setiap penjuru mulut mereka. Mereka mempunyai mata kecil , bibir tebal, ekor bercabang dan sirip tunggal dengan kuat bergerigi duri . Skala yang besar dan tebal.
Warna mereka berbeza-beza. Dalam liar mereka biasanya hijau zaitun untuk warna gangsa atau perak dalam dengan bawah pucat . Koi (atau Jepun) kap pelbagai hiasan ternakan ikan kap biasa dan menunjukkan pelbagai yang lebih luas warna dan corak warna, dengan pelbagai kombinasi putih, hitam , merah, kuning , biru dan tanda-tanda oren. Variasi besaran, termasuk skala besar berkilat sama ada bertaburan atau dalam satu barisan sepanjang rusuk atau ketiadaan skala juga biasa dalam ikan hiasan dan liar.

Sumber: Google Play

Cara install atau pemasangan Aplikasi Android Memancing Ikan ialah anda perlu login aplikasi Google Play android anda dan seach “Memancing Ikan” atau “Fishing”. Lepas tu klik Istall. Selamat mencuba Aplikasi Android Memancing Ikan. Selamat mencuba Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan.
Wassalam.



Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Aplikasi Android Panduan Pancing Ikan, keadah mudah pancing ikan, cara memancing ikan sungai, Bagaimana cara memancing ikan Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 23:08

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free