Cara Kesan Ikan Guna Smartphone

Reelsonar Pengesan Ikan Guna Smartphone

Cara Kesan Ikan Guna Smartphone

Reelsonar Pengesan Ikan Guna Smartphone


Rellsonar, Mengesan Ikan Guna Smartphone. Boleh ker? Ramai orang mungkin berjenaka bahawa jika anda mahu untuk berehat dan lari dari kesibukan apabila pergi memancing, perkara terakhir yang anda perlu membawa bersama adalah telefon pintar atau smartphone  anda. Jika pemaju ReelSonar pengesan  menerima pembiayaan yang mencukupi , telefon atau smartphone mungkin menjadi sebahagian daripada kelengkapan memancing.
GAMBAR ALAT REEL SONAR
Reelsonar Pengesan Ikan Guna Smartphone

Cara Kesan Ikan Guna Smartphone, ReelSonar sebenarnya terdiri adari 2 elemen iaitu alat elektronik dan aplikasi IOS / Android app. Peranti adalah bobber terapung , disambung kepada tali memancing di atas mengumpan . Setelah dibuang ke dalam air, ia bertindak untuk menghantar denyutan ultrabunyi sehingga 150 kaki (50 meter) ke kedalaman air . Sekiranya denyutan dapat dilihat kembali oleh objek yang bergerak - seperti ikan , peranti akan menghantar pemberitahuan Bluetooth ke smartphone pengguna.

Ia juga boleh mengukur dan melaporkan kepada suhu air dan kemasinan , ditambah ia boleh membuat peta topografi bahagian bawah tasik / laut tempatan . Apabila ikan menghampiri umpan , ia boleh membiarkan pengguna tahu melalui fungsi penggera pada applikasi smartphone.
REEL SONAR, PENGESAN IKAN, Gambar Reel Sonar
Pengesan Ikan 

Aplikasi yang bukan sahaja diproses dan ia memaparkan data yang dihantar oleh bobber.Ia juga membolehkan pengguna mengakses ramalan cuaca, dan mendapatkan cadangan umpan / mengumpan berdasarkan statistik semasa mereka dan lokasi. Versi tambahan juga membolehkan pengguna untuk tag lokasi GPS di mana mereka telah mencapai kejayaan , dan akan menganggarkan berat badan dan panjang ikan dikesan dalam air.
cara REELSONAR

Pemaju ReelSonar ini sedang mengumpul dana pengeluaran bagi produk mereka, pada Indiegogo . A ikrar USD 79 akan membawa anda bobber , apabila dan jika mereka didapati - harga runcit yang dianggarkan adalah USD99.99 . Semoga projek ini akan lebih berjaya daripada yang lebih mendalam pencari ikan telefon pintar yang dibolehkan yang sama , yang gagal mencapai matlamat pembiayaannya.


Lebih banyak maklumat mengenai Rellsonar Pengesan Ikan Guna Smartphone anda boleh layari link dan juga video dibawah: Lihatlah bagaimana mengesan ikan pancing. sekian tentang Cara Kesan Ikan Guna Smartphone.




Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Cara Kesan Ikan Guna Smartphone yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Kesan Ikan Guna Smartphone, cara mudah mengesan ikan, bagaimana mencari ikan pancing, cara mudah mengesan ikan memancing Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 00:03

3 comments:

  1. Zumal minat tengok orang memancing tapi sendiri tak tahu nak buat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh belajar memancing ni.. berguru dengan yang dah pandai memancing. Memancing tersangat indah time dapat ikan

      Delete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free