Peserta Akhir Juara Joran Astro


Siapakah Peserta Akhir Juara Joran Astro?


juara Joran Astro, Siaran Langsung Juara joran astro, peserta Juara joran astro, program realiti juara jora astro

PESERTA JUARA JORAN ASTRO

Salam.. Sebelum ini ada di Warwarkan tentang Astro Akan Mengadakan program Realiti Memancing iaitu Program Realiti Juara Joran Astro ataupun Juara Joran Selebriti Astro. Baru-baru ini pihak Astro telah mengadakan Satu Interview atau temuduga untuk mencari 16 peserta Akhir Program Realiti Juara Joran Astro Musim Pertama. Lihat Interview atau Temuduga Mencari Peserta Akhir Juara joran Astro. Program Realiti ini dijangka akan menarik jutaan penonton mengikuti Program Realiti Juara Joran Selebriti Astro Musim 1 yang bakal di tayangkan sedikit masa lagi. Saya tak pasti bila siaran program Juara joran astro akan berlangsung. Mungkin sedikit masa lagi pihak astro akan megeluarkan Jadual Siaran Langsung Juara joran astro. Tunggu saja informasi dari Astro.

juara Joran Astro, Siaran Langsung Juara joran astro, peserta Juara joran astro, program realiti juara jora astro

PROGRAM REALITI JUARA JORAN ASTRO

 Berikut adalah 16 peserta Akhir program Realiti Juara Joran Astro seperti Gambar dibawah. Gambar 16 peserta Akhir Program Juara JOran Selebriti Astro Musim 1 saya perolehi dari salah seorang peserta program realiti anjuran Astro tersebut. Kesemua peserta ini terdiri dari kalangan kaki-kaki pancing yang hebat-hebat dari seluruh Negara. Selepas ini saya akan masukkan Biodata dan Nama Peserta Akhir yang Layak ke Program Realiti Juara Joran Astro Musim Pertama. Sekian dahulu dari saya bersiaran di hujung minggu.

Video Juara Joran Astro


 

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Peserta Akhir Juara Joran Astro yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :juara Joran Astro, Siaran Langsung Juara joran astro, peserta Juara joran astro, program realiti juara jora astro Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 20:15

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free