Umpan Ulong Power Terbaik di Malaysia

Umpan Ulong Power Umpan Popular dan Terbaik di Malaysia 

Umpan Ulong Power, Umpan Ulong Power, Umpan ikan air tawar, umpan terbaik, umpan popular

Umpan Ulong Power

Salam... Umpan Ulong Power, Umpan Popular Malaysia? Betul kah? Disini saya nak bincangkan dari segi Produk Umpan Ikan Air Tawar iaitu Umpan Ulong Power Original. Pernahkah pemancing Ulong seperti anda menggunakan produk Umpan air tawar keluaran Umpan Ulong Power yang Original? Saya bertanya sedemikian kerana sebenarnya terdapat produk Umpan ulong tiruan di pasaran. Produk Umpan Ulong Power merupakan salah satu produk umpan ikan air tawar keluaran bumiputera dan terhasilkan atas kepayahan, kesabaran, kegigihan dan Tawakkal saudara Wadie Said, Sifu Umpan Ikan  Air Tawar di Malaysia . Dengan motonya "Pastikan Ori Baru Pacak", asalnya produk ini berasaskan kepada buah perah yang amat di sukai oleh ikan air tawar di malaysia. Namun kini produk Umpan ulong power telah maju setapak dengan mempelbagaikan produk Umpan Ulong Power Original seperti Umpan ulong Power minyak rohu, umpan ulong power pandan, umpan ulong power dedak rohu dan sebagainya. Umpan ulong power mempunyai kilangnya sendiri yang nyata memberikan kelebihan dalam aspek pemasaran dan bekalan produk keseluruh malaysia, malahan sudah menembusi pasaran luaran negara. Kenapa saya berkata Umpan Ulong Power, umpan ikan air tawar popular di Malaysia? Sebenarnya saya menilai dari aspek kualiti produk, pemasaran, penjenamaan, bekalan produk, tutorial penggunaan produk, Harga Umpan Ulong Power, kemudahan bekalan, hasil produk, kepelbagaian produk dan dari segi pengiklanan. 

Umpan Ulong Majalah Umpan

Umpan Ulong Majalah Umpan

Bagi seorang pemancing sudah tentu anda selalu berfikir tentang Umpan Ikan sebelum anda hendak pergi memancing samada di kolam, lombong, tasik, sungai, kolam berbayar dan sebagainya. Sudah tentu anda inginkan hasil tangkapan yang lumayan dan terbaik. Bagi pemancing yang dan otai dan berpengalaman sudah tentu Umpan bukan masalah bagi anda. Bagaimana pula jika anda pemancing yang masih baru dan juga pemancing yang sudah lama tapi bila memancing selalu pulang tangan kosong atau hasil tangkapan tidak seperti diharapkan. Yang anda selalu tengok orang atau pemancing sebelah anda yang selalu naikkan ikan. Tidakkah anda rasa teruja dan tercabar. Sebenarnya Kumpau itu indah kan? Sudah tentu anda tercari-cari umpan terbaik untuk memancing ikan kan? Tapi selalulah Otai-Otai pancing ni susah nak kongsikan Umpan Power mereka. Kalau Otai atau sifu pancing bagi resepi umpan air tawar kat kolam berbayar, tasik, sungai dan sebagainya pasti proses buat umpan power dan bahannya menjadi masalah bagi anda. Jadi untuk memudahkan dan menyelesaikan masalah ini Produk Umpan Ikan Air Tawar keluaran Umpan Ulong Power adalah jawapan terbaik untuk anda. Kenapa saya berkata demikian? Apakah kelebihan Umpan Ulong Power? Apakah kekurangan produk Umpan keluaran lain pula. Saya akan terangkan kelebihan Umpan Ulong Power bagi Umpan lain pula tak elok cerita kekurangan Produk Lain Umpan Ikan Air Tawar. Ini bukan cara saya, dan tak elok sebenarnya. Saya akan terang secara ringkasnya dibawah tentang Umpan Ulong Power Original;

Kilang Umpan Ulong Power

Kilang Umpan Ulong Power

Kelebihan Umpan Ulong Power

Kualiti Umpan Ulong Power sebenarnya berada pada tahap yang amat baik. Cuba anda lihat hasil tangkapan mengunakan produk umpan ulong power dari video di youtube dan facebook Fan Page ternyata mengambarkan kualiti Umpan ikan air tawar keluaran Umpan Ulong Power. Sebenarnya Umpan adalah ikhtiar hasil adalah rezeki DARINYA. Jika anda belum membeli dan mencubanya anda boleh dapatkan produk Umpan Ulong Power yang Original. 

Umpan Ulong Power Majalah Umpan

Umpan Ulong Power Majalah Umpan

Dari segi teknik Pemasaran Produk Umpan Ulong sebenarnya amatlah hebat. Dengan bermula secara kecilan sedikit masa dulu, kini sudah mempunyai pengedar diseluruh malaysia samada melalui orang perseorangan dan juga di kedai pancing seluruh malaysia. Produk ini juga mempunyai Fan Page facebook Umpan Ulong Power sebagai tempat perkongsian hasil, pertanyaan hasil pengguna umpan Ulong Power Umpan Ikan air tawar popular di malaysia. Anda juga boleh mendapatkan kaedah, tips, cara penggunaan Umpan Ulong Power di youtube dan facebook Page Umpan Ulong Power Umpan Ikan Air Tawar. Ini sudah tentu memberikan satu kelebihan kepada penggunanya bagi memdapatkan hasil yang maksima dan terbaik. Malah anda juga di ajar teknik memancing menggunakan umpan Ulong Power, tapi awas dapatkan yang original saja. Produk ini juga aktif mengadakan Aktiviti dengan Jelajah ke seluruh Malaysia. Ini sudah tentu mengeratkan silaturrahim antara pengeluar, pengedar dan pengguna Umpan Ulong Power.

Umpan Ulong power

Jelajah Umpan Ulong Power

Bekalan produk umpan ulong power original saya berpendapat sangat mudah di perolehi kerana produk ini mempunyai kilangnya sendiri yang besar. Tak silap saya saudara Tauke Umpan Ulong Wadie said telah membuka kilangnya yang besar pada awal tahun 2014. Dengan adanya kilang yang lebih besar sudah tentu pengeluaran produk Umpan Ulong Power Original juga bertambah banyak bagi memenuhi permintaan pengedar-pengedarnya dan juga kaki-kaki pancing di seluruh Malaysia. Jadi anda tak perlu risaukan tentang mendapatkan produk Umpan Ulong Power. Ini di tambah pula, pada tahun 2014 Produk Umpan Ulong Power telah memperkenalkan pembelian secara online atau dalam talian produk Umpan Ulong Power melalui laman Web Umpan Ulong Original. Ini sudah tentu amat memudahkan kepada pemancing yang tidak berkesempatan membeli dari pengedar-pengedar Umpan Ulong Power. Bagaimana nak jadi Pengedar Umpan Ulong Power? Itu anda kena bertanya pada Saudara Wadie Said, Bos Umpan Ulong Power.

Harga Umpan Ulong Power pada sebenar amat berpatutan di padankan dengan, teknik pembungkusan, penjenamaan, kuantiti dan kualiti Umpan Ulong Power. Kalau Anda masih tak percaya lihatlah senarai harga dan produk umpan ulong Power umpan ikan air tawar popular dan terbaik di pasaran Malaysia.


Harga Produk Umpan Ulong Power

 
Umpan Ulong Power Buah Perah

Umpan Ulong Power Buah Perah, Harganya RM30


Umpan Ulong Power Chili Red

Umpan Ulong Power Chili Red, Harga rm30

 
Umpan Ulong Power Betik

Umpan Ulong Power Betik, Harga RM30


Umpan Ulong Power Pandan

Umpan Ulong Power Pandan, Harga rm30


Umpan Ulong Power Minyak Rohu

Umpan Ulong Power Minyak Rohu, Harga RM30


Umpan Ulong Power Dedak Rohu

Umpan Ulong Power Dedak Rohu, Harga RM12


Umpan Ulong Power Dedak Patin, Umpan Ulong Power Dedak Mekong

Umpan Ulong Power Dedak Patin dan Mekong, RM12

Umpan Ulong Power Dedak Tongsan

Umpan Ulong Power Dedak Tongsan, Harga RM12

Pemancing- pemancing yang masih lagi tercari-cari umpan untuk memancing ikan rohu, ikan patin, mekong, tongsan dan sebagainya ikan air tawar samada kolam berbayar, tasik, lombong dan sungai boleh dapatkan segera produk Umpan Ulong Power. Lihat senara harga Umpan Ulong Power di atas ternyata ia amat berpatutan. InsyaAllah.. sekiranya anda menggunakan produk Umpan Ulong Power umpan Ikan Air Tawar terbaik anda tidak akan pulang tangan kosong. InsyaAllah... Rezeki adalah adariNya, jangan taksub dengan Umpan dan Baca Doa Sebelum Pancing Ikan. Lihatlah Hasil Tangkapan Umpan Ulong Power dari pengguna Umpan Ulong Power terbaik di pasaran.

Hasil Umpan Ulong

Hasil Umpan Ulong


Hasil Umpan Ulong Rohu

Hasil Umpan Ulong Rohu


Hasil Umpan Ulong Patin

Hasil Umpan Ulong Patin

Untuk pertanyaan lanjut, pembelian, kaedah umpan dan maklumat serta hasil tangkapan tentang Umpan Ulong Power boleh layari Laman web Umpan Ulong Power dan Fan Page Facebook seperti dibawah;

Laman Web Umpan Ulong Power: http://umpanulong.com
Fan Page Facebook: Umpan Ulong Power
No Tel /Fax: 09 467 5116
H/p: Sms, call, Whatapps: 019-9804610

 Sekian serba ringkasnya tentang produk umpan ikan air tawar popular dan terbaik di malaysia iaitu Umpan Ulong Power. Juga nak ingatkan pada pemancing sekalian Umpan adalah ikhtiar rezeki adalah data dengan Izin DariNYA. Jadi anda janganlah mudah berputus asa dalam memancing. Berusahalah dengan mempelajari tips, teknik, cara, kaedah dan petua dalam memancing atau mengumpan. Sekiranya anda sudah Otai dan pandai boleh di gelar sifu pula berkongsilah dengan pemancing yang masih baru sesungguhnya Ukhwah sesama pemancing itu amat berguna dan di galakkan. Sekian dari Saya semoga post tentang Umpan Ulong Power Umpan Ikan Air Tawar Popoular di malaysia berguna untuk anda. Dapatkan Umpan Ulong Power Original dan bukannya Tiruan. Hargailah kepayahan dan kesabaran Tuan Wadie Said dalam menghasilkan Umpan Ulong Power sehingga menjadikan Umpan Ulong Power Popular dan Terbaik Di Malaysia. Jom Pacak Bersama Umpan Ulong Power. Wassalam.

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Umpan Ulong Power Terbaik di Malaysia yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :Umpan Ulong Power, Umpan, Ulong, Power, Umpan, Popular, Terbaik, Malaysia, Produk Umpan Ulong Power, Harga Umpan Ulong, ikan, air, tawar, umpan ulong, Umpan Ulong Power Terbaik di Malaysia Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 10:33

2 comments:

  1. pernah guna umpan ni tapi kumpau... test 3 kali kat kolam.. hampeh satu ekor pun tak naik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap bancuhan kot.. cuba rujuk fan page umpan ni.. ada teknik bancuhan umpan

      Delete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free