Gewang Rapala BX Jointed Shad Terbaru

Gewang BX Jointed Shad Terbaru

Gewang Rapala Terbaru

Gewang Rapala Terbaru

Gewang Rapala BX Jointed Shad adalah antara Gewang terbaru yang di keluarkan Rapala. Gewang Rapala BX Jointed Shad Terbaru ini diperbuat dengan COE balsa dan bahagian luar yang tahan lama, Rapala BX ® Jointed Shad adalah sangat responsif, tindakan badan menendang yang sangat kuat dan trek lurus pada kelajuan tinggi. Gewang Rapala BX Jointed Shad juga memiliki daya keapungan neutral membolehkan persembahan yang agresif dengan kadar perlahan. Rapala merupakan salah satu Jenama Gewang memancing yang sangat popular di Malaysia dan juga seluruh dunia

Bagi pemancing-pemancing yang suka memancing menggunakan gewang. Gewang atau lures keluaran Rapala. Memiliki Gewang Rapala BX Jointed Shad terbaru dan terkini adalah wajar bagi yang sukakan memancing menggunakan lures atau gewang samada di laut, sungai, kolam, lombong, paya ataupun di Kuala sungai. Kita lihat pula Ciri-Ciri Gewang Rapala terbaru ini.Kalau tidak memiliki teknik atau Cara Memancing Guna Gewang anda boleh boleh dari pemancing yang lebih arif Cara memancing Guna Gewang.

Ciri-Ciri Gewang Rapala BX Jointed Shad

    Balsa Core Copolymer Shell
    Kicking Action Floating
    Cast or Trolled Dives 1.2-1.8 m
    Multi-Species Gamefish
    VMC® Black Nickel Round Bend Hooks
    Hand-Tuned & Tank-Tested

Konsep Gewang Rapala BX Jointed Shad

Konsep Gewang Rapala BX Jointed Shad adalah Menggabungkan responsif of balsa dengan ditambah plastik tahan lasak, yang Balsa Xtreme membuka era baru dalam gewang untuk memancing ikan. Terbaru, paten BX dengan masih dalam pembinaan yang sukar, shell plastik telus untuk merangkumi sebuah badan dalaman kayu balsa. Teras balsa pada Gewang Rapala ini,  betul-betul seimbang yang berwajaran ketepatan diletakkan memberikan teknik mengumpan, tindakan super responsif meriah yang boleh dicapai hanya dengan balsa. Inilah Konsep yang di guna pakai bagi Gewang Rapala BX Jointed Shad.

Gewang Rapala

Gewang Rapala

Tough copolymer diluar membolehkan kekuatan muktamad dan hidup.  Dengan skala 3D dan plat insang dengan gabungan logam, lut dan dicat atau finishing tidak seperti apa yang dilihat pada gewang balsa sebelum ini. Sesungguhnya kombinasi muktamad dan terbaik Yang ada pada Gewang Terbaru Rapala Ini.

Warna Gewang Rapala BX Jointed Shad

Gewang Terbaru Rapala, BX Jointed Shad ini didatangkan dengan beberapa jenis warna iaitu ayu, bluegill, redfin perch, Rainbow trout,  smelt dan brown trout. Dengan pelbagai pilihan warna  ia memenarik untuk dimilki. Dengan berat 7gram, kedalaman selaman 1.2 hingga 1.8 meter, 6cm panjang ia wajar Gewang Terbaru Rapala BX Jointed Shad di miliki oleh anda yang mengemarkan memancing menggunakan gewang.

jenis Gewang Rapala

Gewang Rapala Terbaru

Gewang Rapala Terbaru

Video Cara Casting Ikan Siakap Guna Gewang


Sumber Gewang Rapala Terbaru

Blog, Updated at: 02:59

6 comments:

  1. Wah...best.Memancing adalah hobi saya yang selalu tertunda.

    ReplyDelete
  2. this is first time i heard about..gewang ..rare word but i feel interested to know more..

    macam ..komen spam pulak guna Bahasa Inggeris!

    ReplyDelete
  3. Dah lama sungguh saya tak mengail ni.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free