Juara Joran Astro Bersiaran di Bulan Ramadhan

Juara Joran Astro Bersiaran di Bulan Ramadhan

Juara Joran Astro

Juara Joran Astro

Juara Joran Astro, program reality terbaru dan terkini dari astro nampaknya akan bersiaran di bulan Ramadhan ini. Program Juara Joran Astro mengundang seramai 16 selebriti untuk menyertai program Juara Joran antaranya Ajak Shiro, Dynaz Mokhtar, dan Syuk Balas merupakan antara barisan selebriti yang memberi komitmen terhadap Juara Joran terbitan Astro. Nampaknya Program Realiti Juara Joran akan bersiaran di Bulan Ramadhan setelah ramai yang tertunggu-tunggu informasi tentang Program Realiti Juara Joran Astro.

Apakah Program Realiti Juara Joran

Juara Joran Astro merupakan sebuah program rancangan berbentuk realiti televisyen yang diterbitkan Astro untuk menghargai golongan yang menjadikan memancing sebagai hobi yang serius. Dalam Juara Joran Seramai 16 pemancing profesional juga dipilih daripada kira-kira 400 pemancing yang datang untuk uji bakat dalam Juara Joran Astro bagi berganding tenaga dengan 16 selebriti lain bagi memenuhi tuntutan cabaran. Sesi temuduga atau interview Juara Joran Astro telah dijalankan sebelum ini. 
Lihat entri sebelum ini dibawah berkenaan berkenaan Program Realiti Juara Joran Astro.

Program Realiti Juara Joran Astro

Senarai Peserta Juara Joran Astro


Juara Joran

Juara Joran

Bagaimana Program Juara Joran Astro di Pertandingkan? 

Bagaimana Juara Joran di pertandingkan? Dalam Juara Joran, Setiap pasukan yang terdiri daripada seorang selebriti akan digandingkan bersama seorang pemancing profesional. Mereka kemudian berentap bersama satu lagi pasukan lain dan format permainan adalah berbentuk kalah mati. Inilah elemenpenting dalam Program Realiti Juara Joran Astro.

Pertandingan Juara Joran Astro terbahagi kepada tiga segmen - memancing, cabaran setempat dan memasak. Juara Joran menggunakan konsep yang sama seperti program MasterChef, peserta bukan sahaja diuji dengan kepakaran memancing malah sebanyak 50 peratus markah juga disumbangkan daripada cabaran memasak. Setiap peserta Juara Joran Astro akan diuji secara mental dalam Juara Joran astro ini yang mana peserta terdiri dari lelaki dan wanita.

Jadual Siaran Juara Joran Astro

Program Juara Joran Astro menjalani penggambaran di Hotel Holiday Villa, Langkawi, Kedah. Juara Joran Astro bakal bersiaran langsung pada setiap Rabu, bermula 25 Jun ini pada pukul 10.30 malam. Program tersebut juga disiarkan melalui saluran Astro Mustika HD (Saluran 134 Astro). Manakala sumber dari peserta mengatakan Siaran Progran Juara Joran Astro akan disiarkan pada 2 Julai 2014. Apa pun siaran juara joran Astro adalah dalam bulan Ramadhan. Sebenarnya Juara Joran Astro di tayangkan pada setiap hari rabu Jam 10.30 Malam di saluran Astro Mustika HD. Sesiapa yang ketinggalan boleh lihat dan tonton rakaman video yang mungkin disiarkan melalui Astro Gempak.

Program
Juara Joran Astro yang menawarkan hadiah RM200’000.00 kepada pemenang pastinya akan mendapat sambutan hebat dikalangan kaki-kaki pancing serta peminat memancing di seluruh Malaysia. Jadi jangan lupa menonton Juara Joran Astro yang bersiaran di Astro sebanyak 16 Episod dan saksikan artis popular Malaysia dan Otai pancing beraksi di Juara Joran Astro. Maklumat lanjut tentang Jadual Siaran dan info terkini tentang Juara Joran Astro anda boleh layari Astro Gempak.

Tonton Video Juara Joran Astro


 

 

Sumber Juara Joran Astro

Blog, Updated at: 22:58

17 comments:

  1. salah satu cara nak kumupukan tegar joran a.k.a kaki pancing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... Kalau kat luar negara program pancing ni berlambak

      Delete
    2. itulah kit atak perasan sekarang baru nak buat hii..

      Delete
  2. kenapa mereka ketengahkan artis sahaja terkadang naik bosan sebab pusing-pusing muka sama heee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kalau takde artis penonton tak tengok kot

      Delete
    2. nak tarik semua penonton tu

      Delete
    3. jom tengok ya.kalau di rumah ada astro. semua benda wajib ada daya penarik setuju dengan entri admin

      Delete
  3. pemancing berdaftar tu, mungkin termasuk nelayan mungkin, memang ramailah...
    ada kelainan program realiti kali ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesemua pemancing... diorang berpasangan dengan selebriti.. Salah seoarang rakan saya

      Delete
  4. memancing dapat membentuk peribadi sabar...bukan senang nak dapat tu..

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kesabaran amat penting dalam memancing. Kalau takde gerenti joran kedalam sungai

      Delete
  5. macam menarik rancangan ni..nanti kena tengok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok jer.. mmg dijangka menarik perhatian.. Tapi tak tau la kan.. bulan puasa, orang semua solat terawih.. kalau tayang lewat takpe la..

      Delete
  6. waaaahhhh.... bro suka memancing tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la.. dalam seminggu tu 3 atau empat kali saya turun padang... Jom la komplot sekali

      Delete
  7. Tak join sekali ke? Meriah hadiah dia tu....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free