Doa Sebelum Memancing Ikan

DOA SEBELUM TURUN MEMANCING



doa memancing ikan


Doa Sebelum Turun Memancing atau Doa untuk kaki-kaki pancing

Ramai juga sahabat-sahabat saya yang suka memancing. Ada jugak dating Silaturrahim ini dengan hobi memancing samada ketika memancing di sungai, laut, kolam berbayar dan sebagainya. Yang penting kita ikhlas berkawan sambil berkongsi ilmu memancing. Untuk Peringatan Bacalah Doa sebelum Turun Memancing tanda Syukur dan berserah padaNYA.

Doa Untuk memancing ini dikongsi oleh sahabat memancing saya, jadi saya kongsikan untuk pembaca blog ini. Bagi yang pemancing-pemancing sebelum ini sukar atau susah dapat ikan boleh amalkan DOa Sebelum Memancing ini dari surah Al-Anam, ayat 103:

DOA SEBELUM MEMANCING

DOA SEBELUM MEMANCING

Yang bermaksud Dia tidak dapat dilihat oleh penglihatan mata, Dia Dia dapat melihat (dan Mengetahui Hakikat) segala penglihatan (mata) dan Dialah Yang Maha Halus (Melayan Hamba-HambaNya dengan belas kasihan), Lagi Maha Mendalam PengetahuanNya.”.

Kepada pemancing yang sebelum ni main bedal jer, jangan lupa baca doa ni dan mulakan dengan Bismillah… jangan kita lupa kita hanya MakhlukNya yang menumpang kat dunia ni. Dia adalah Empunya segalanya. Jadi minta pertolongan dariNYa samada kita memancing kat mana sahaja yer.. Ni doa untuk memancing ikan jer, bukan untuk memancing perempuan ye.


Sekian sahaja entri berkaitan Doa Sebelum memancing atau doa untuk memancing ini. Semoga entri doa memancing ini berguna untuk anda semua.

Ditulis Oleh : Unknown ~Myrodreel

Muh.Akram Anda sedang membaca artikel berjudul Doa Sebelum Memancing Ikan yang ditulis oleh Myrodreel yang berisi tentang :DOA SEBELUM TURUN MEMANCING, Doa Sebelum Memancing, BERDOA UNTUK MEMANCING, Doa Sebelum Memancing Ikan Dan Anda boleh copy paste artikel dengan berhemah, sertakan sumber asal link artikel.

Blog, Updated at: 18:12

1 comments:

Terima kasih sudi komen di Myrodreel Malaysia

Bro Hantu
My Ping in TotalPing.com DMCA.com Protection Status Add Url  Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free